Breaking News: Interviu cu Peter Rabbit

Pe 30 martie 2018, IntercomFilm va lansa în cinematografele din România filmul de animație Peter Rabbit, ecranizarea (de care se va bucura întreaga familie) celebrei cărți „Peter Rabbit” scrisă de Beatrix Potter.




Pentru ca vă știu tineri și neliniștiți, n-am stat să tai frunze la câini și m-am apucat să caut informații despre Peter Rabbit, iepurașul care poartă (doar) o jachetă albastră.


Am găsit pentru o voi, „Povești din Irealitate cu Peter Rabbit” un interviu acordat de Peter Rabbit unei celebre publicații, poveste pe care o redau mai jos cu ghilimele de rigoare.

Sunt Peter Rabbit, probabil cel mai vechi personaj cu licență (așa spun cei de la Enciclopedia Britanica – daaa, am o pagină acolo doar despre mine) și sunt rudă cu alți celebri iepurași. De exemplu, ideile trăsnite și glumele mele le-am împrumutat vărului meu de gradul 56 (e foarte apropiat să știți) Bugs Bunny dar am păstrat energia și viteza de reacție pentru nepoțelul meu - Iepurașul Duracell. Iar celebrului meu unchi de-al 89 - lea, Iepurele Alb, i-am dat ce mi-a mai rămas. Dar nu chiar tot! Nu-s eu ca ursul păcălit de vulpe! Nici pe departe!

Dar să lăsăm dărnicia mea la o parte, că nu vreau să zică lumea: ia uite-l și pe Peter Rabbit – laudă-mă gură că îți dau prăjitură. Nu, nu îmi plac prăjiturile dar îmi place să am prieteni, fani așa ca voi, o prietenă .... eh da, o prietenă așa mai specială, mai pufoasă, mai jucăușă de care, de ce nu, să mă îndrăgostesc... ah, va fi greu de găsit așa ceva! În plus eu când mă emoționez pățesc ca Bocănilă. Să vă spun ce-am pățit apropo de asta.

Eram într-o zi, împreună cu gașca (îi știți voi cine sunt) și de, ca vedetă ce sunt, e greu să treci printr-o grădină fără să fi observat și asaltat de fani.
M-am deghizat cât am putut dar nu poți să vinzi castraveți grădinarului și nici o deghizare unor fani. Așadar, am fost descoperit și iepurași micuți împreună cu mămicile lor au tăbărât pe mine ca ursul la stup, să le dau autografe. Colac peste pupăză, în toată învălmășeala creată a apărut și un paparazzo. Vă dați seama că nu puteam să dau bir cu fugiții, să trec la proba de 100 de metri garduri (deși sunt campion și acolo). Tocmai când căutam o soluție decentă pentru a șterge putina, văd în mulțimea adunată, o codiță și niște urechiușe cum nu mai văzusem până atunci. Ca să nu o dau iar cu oiștea-n gard, (mi s-a mai întâmplat – nu râdeți, nimeni nu-i perfect) i-am compus pe loc o melodie, mă rog niște versuri melodioase:

I love you așa de tare
Încât ai believe că mor,
You are so încântătoare
Oh, my dear cât te ador.

Codița pufoasă a început să se miște alert, la fel și boticul acela drăgălaș iar urechiușele domnișoarei s-au ridicat, în semn de atenție sporită. Dar, când să zic c-am dat lovitura, văd ochișorii aceia minunați îndreptați spre piciorul meu stâng. Când mă uit, ziceai că nu e al meu. Se zbătea mai rău ca a lui Bocănilă. Na, acu să te văd Peter pe unde mai scoți cămașa, mi-am zis în gând, în timp ce un zâmbet larg mi se așeza sub urechi.

Dar, gașca mea în loc să facă pe mortu-n păpușoi, mi-a venit în ajutor. Au început toți să bată din piciorul stâng, au luat niște morcovi pe post de microfoane și am dat un adevărat recital. Ce, nu știați că știu să și cânt? Nici eu, dar am aflat cu această ocazie.




Domnișoara iepuraș a fost atât de încântată (e mai genul rock) încât a acceptat pe loc declarația mea de dragoste și mi-a promis că va veni la premiera filmului Peter Rabbit. De atunci suntem nedespărțiți, iar piciorul meu stâng continuă și acum să bată cu putere când o văd.

Ei, dar gata cu interviurile. Nu pot să vă spun chiar totul despre mine. Orice vedetă are secretele ei. Până data viitoare vă zic: La revedere și un praz verde!

Dacă v-a plăcut interviul sau dacă doar vă place Peter Rabbit, nu uitați să mergeți începând cu 30 martie 2018, să vizionați filmul distribuit de Intercomfilm. Cine știe poate vă întâlniți cu domnișoara iepuraș. Peter Iepurașul e pregătit!



Articol scris pentru Spring SuperBlog 2018!

Comentarii