Frumos e ce imi place mie

Nu e frumos ce e frumos, e frumos ce imi place mie
In ziua de azi, tinerii sunt din ce in ce mai mult oglinda modelelor TV. Si din pacate nu a celor care merita sa fie modele (evident acestea nici nu sunt atat de mediatizate pentru ca nu sunt interesante), ci a celor care prin construirea unei imagini de vedeta ajung sa hraneasca aspiratiile si visurile ratate ale oamenilor de rand.
Nu de mult, am fost in "vizita de lucru" cu clasa fetitei mele la sediul ProTV. M-am dus cu emotii si asteptari, (poate pentru ca am lucrat o vreme in ProTv si amintirile primei intalniri cu lumea televiziunii au fost extrem de puternice pentru mine), cu sentimentul ca acesti copii crescuti in fata televizoarelor si in era digitalizata vor fi absolut fascinati sa descopere lumea din spatele ecranului. Dezamagire totala!
Desi ghid le-a fost Catalin Radu Tanase, reporter special la propriu si la figurat si care s-a straduit sa le prezinte lumea stirilor si a televiziunii intr-un mod cat mai pe intelesul lor, nimic nu i-a interesat pe acesti copii. Singura intrebare si preocupare (pe langa telefoanele mobile din care nu si-au ridicat ochii pe tot parcursul vizitei) a fost "Dar Maruta?" Ö sa-l vedem pe Maruta"?.
Au vazut regia de emisia, biroul de master control al televiziunii, studioul de stiri, redactia de stiri si cu toate acestea nicio reactie, niciun interes. Singurul loc in care telefoanele mobile au fost lasate deoparte, a fost - ghiciti: Studioul lui Maruta!!!

Comentarii